Οι καθηγητές των φροντιστηρίων μας

Παρακάτω μπορείτε να γνωρίσετε λίγο καλύτερα τους ανθρώπους που θα οδηγήσουν τα παιδιά σας στην επιτυχία!

ΖΩΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Χημικός

Ο Γεώργιος Ζώης γενήθηκε στην Αθήνα το 1984 και διδάσκει το μάθημα της χημείας. Είναι απόφοιτος του πανεπιστημίου Ιωαννίνων του τμήματος χημείας με κατέυθυνση τη βιοχημεία. Έχει πολυετή πείρα στη διδασκαλία μαθημάτων θετικής κατεύθυνσης σε φροντιστήρια προετοιμάζοντας μαθητές για προαγωγικές και εισαγωγικές εξετάσεις. Τα τελευταία 5 χρόνια είναι καθηγητής χημείας στα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης Πυρσός. Εξελίσει συνεχώς τις ικανότητες του παρακολουθώντας επιμορφωτικά σεμινάρια. Η διδασκαλία, η επιμόρφωση και η επιτυχίες των παιδιών που αναλαμβάνει είναι κάτι που μόνο με τα χαμόγελα των ίδιων των παιδιών και των γονέων τους περιγράφεται.

ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ

Καθηγητής Μαθηματικών

Ο Ιωάννης Γεωργίου γεννήθηκε το 1981 στην Αθήνα και είναι καθηγητής Μαθηματικών . Το 2005 αποφοίτησε από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Τμήμα Μαθηματικών) και από το 2006 έως και σήμερα εργάζεται στα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης Πυρσός. Η διδακτική του μέθοδος εξελίσσεται διαρκώς παρακολουθώντας εκπαιδευτικά σεμινάρια και διακρίνεται από την υψηλή μεταδοτικότητα και την αμεσότητα προς τους μαθητές.

ΜΟΥΣΤΑΚΑΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Καθηγητής Φυσικής

Ο Θεόδωρος Μουστακαλής είναι καθηγητής Φυσικής και γεννήθηκε το 1983 στην Αθήνα. Το 2006 αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Κρήτης ( Τμήμα Φυσικής) και το 2008 αποφοίτησε από το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Τμήμα Χημικών Μηχανικών – «Τεχνολογία και Ανάπτυξη Υλικών») εκπονώντας διπλωματική εργασία με τίτλο «Κατασκευή σύνθετων μαγνητικών υλικών με εποξική ρητίνη». Εργάζεται ως καθηγητής Φυσικής σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και διαθέτει πολυετή διδακτική εμπειρία, όρεξη και μεθοδικότητα, επιμονή και κατανόηση, και έχει ως στόχο να μεταδώσει στους μαθητές την αγάπη του για τη γνώση και να κεντρίσει το ενδιαφέρον των μαθητών. Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια με σκοπό την ολόπλευρη ανάπτυξη της διδακτικής ικανότητας: « Εξ΄αποστάσεως εκπαίδευση-Χρήση Η/Υ» « Κίνητρα και ενισχυτική διδασκαλία» «Διδακτική σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες»

ΑΡΣΕΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Καθηγητής Α.Ε.Π.Π.

Γεννηθείς στην Αθήνα. Απόφοιτος Τμήματος Μαθηματικών, της Σχολής Θετικών Επιστημών, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με κατεύθυνση και ειδίκευση στην Διδακτική των Μαθηματικών. Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) στο πρόγραμμα «Τραπεζική» με αντικείμενο διπλωματικής εργασίας: «Αξιολόγηση υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής στην Ευρώπη: Ανάπτυξη δείκτη αξιολόγησης και διαστρωματική ανάλυση» η οποία παρουσιάσθηκε στο Διεθνές Συνέδριο Διοίκησης και Οικονομίας του ΕΑΠ 2017. Παρακολούθησε ετήσιο σεμινάριο, διάρκειας 500 ωρών, Επαγγελματικής Κατάρτισης στην Πληροφορική που διοργάνωσε το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία (ΕΜΕ). Γνωρίζει αγγλικά και γαλλικά, είναι μέλος της ΕΜΕ, ενώ παρακολουθεί συστηματικά διαλέξεις και συνέδρια Διδακτικής των Μαθηματικών και της Πληροφορικής. Διαθέτει πολυετή φροντιστηριακή εμπειρία τόσο στα Μαθηματικά όσο και στην Πληροφορική.

ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΝΤΖΗ

Φιλόλογος

Η Ελένη Καλαντζή είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, με ειδίκευση στη Φιλοσοφία, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάζεται ως φιλόλογος, σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Καθηγήτρια Οικονομικών

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Οικονομική Ανάλυση του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Τις σχολικές χρονιές 2005-2006 και 2006-2007 εργάστηκε ως ωρομίσθια εκπαιδευτικός ενισχυτικής διδασκαλίας στο Τ.Ε.Ε. Μεγαλόπολης και στο 1ο Λύκειο Τρίπολης αντίστοιχα, διδάσκοντας το μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας, όπου και ξεκίνησε την ενασχόληση της με την προετοιμασία μαθητών για τις Πανελλήνιες εξετάσεις. Παράλληλα εργάστηκε ως διοικητική υπάλληλος σε θέσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ως Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων και συνεργάστηκε με φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης διδάσκοντας σε μαθητές τόσο του Γενικού Λυκείου, όσο και του ΕΠΑΛ. Από το 2013 ανήκει στο δυναμικό των φροντιστηρίων μέσης εκπαίδευσης ΠΥΡΣΟΣ και συμβάλει με τις γνώσεις και την εμπειρία της στην επιτυχία των μαθητών στις εξετάσεις τους.

ΛΑΒΑΝΙΤΣΑ ΕΙΡΗΝΗ

Φιλόλογος

Απόφοιτος Φιλοσοφικής Σχολής Τμήματος Φιλολογίας Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Διδακτική εμπειρία 22 ετών σε Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσηs και σε Λύκεια ωs ωρομίσθια. Παρακολούθηση Επιμορφωτικού Προγράμματος του Παντείου Πανεπιστημίου με τίτλο ”Κοινωνιολογία τηs Εκπαίδευσης” . Παρακολούθηση σειρά σεμιναρίων με θέματα ”Μαθησιακές δυσκολίες” ”Αποτελεσματική διδασκαλία” Παρακολούθηση Επιμορφωτικού σεμιναρίου σχετικά με τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών στο Λύκειο.

ΧΡΥΣΙΝΑ ΝΑΝΤΙΑ

Φιλόλογος

Διδακτική πείρα 20 έτη. Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε Κλασσική Φιλολογία στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών με κατεύθυνση Μεσαιωνική, Βυζαντινή και Νεοελληνική Φιλολογία. Γνωρίζει Αγγλικά και Γαλλικά. Αποφοίτησε από τη Σχολή Βασίλη Διαμαντόπουλου και απέκτησε το αντίστοιχο δίπλωμα από το Υπουργείο Πολιτισμού. Διδάσκει φιλολογικά μαθήματα επί σειρά ετών. Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά σεμινάρια σχετικά με τη διδακτική φιλολογικών μαθημάτων, την ψηφιακή εκπαίδευση και τις αρχές μαθησιακών δυσκολιών. Είναι παντρεμένη και έχει δυο κόρες.

ΚΑΤΣΙΜΠΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

Φιλόλογος

Η Κατσίμπα Κατερίνα, είναι απόφοιτος του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος με ειδίκευση στην Κλασική Φιλολογία του οικείου τμήματος. Η μελέτη και η διδασκαλία των Κλασικών γραμμάτων δεν αποτέλεσε για εκείνη απλώς ζήτημα επιλογής επαγγελματικής σταδιοδρομίας αλλά αποτέλεσμα της έντονης επιθυμίας για την διατήρηση και την ενίσχυση μιας πολιτισμικής παράδοσης με παγκόσμιο αντίκτυπο και πανανθρώπινο περιεχόμενο, το οποίο ενσωματώνει αρχές και αξίες που στην σύγχρονη τεχνοκρατική εποχή διακυβεύονται όσο ποτέ άλλοτε. Η πρόκληση για την Κατερίνα είναι, πέρα από το να βοηθήσει τους μαθητές και τις μαθήτριές της να αντεπεξέρχονται με επιτυχία στις σχολικές τους υποχρεώσεις και να εισάγονται στο πανεπιστημιακό τμήμα της επιλογής τους, να συνειδητοποιήσουν τους δεσμούς μεταξύ της αρχαίας ελληνικής γραμματείας και του ευρωπαϊκού πολιτισμού, καθώς και την δύναμη των κειμένων αυτών να διαμορφώνουν ώριμα κοινωνικοπολιτικά όντα.